کد خبر: ۶۹۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۳
معاون‌اول رئیس‌جمهور درباره حادثه حله در عراق گفت: اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ‌تر می‌کند.
جهانگیری: داعش از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می‌زندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش در منطقه حلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران بی‌گناه حسینی از جمله عدّه‌ای از هممیهنان عزیزمان شد، تصریح کرد: بدون تردید این‌گونه اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ‌تر می‌کند.

متن پیام جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکوه و عظمت مراسم معنوی امسال اربعین سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیروزی‌های کم نظیر ملت مسلمان عراق در جنگ با تروریست‌های تکفیری داعش و حامیان سیه دل آنها که با همدلی و وحدت همه اقوام و مذاهب عراقی حاصل شد، بیش از پیش موجبات ناامیدی و یأس دشمنان اسلام و تروریست‌های خون‌آشام را فراهم کرد. گروه تروریستی – تکفیری داعش که در صحنه نبرد با پیروان راستین اسلام و مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با شکست‌های پی در پی روبرو شده، از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می‌زند.

اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش در منطقه حلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران بی‌گناه حسینی از جمله عدّه‌ای از هم‌میهنان عزیزمان شد را محکوم می‌کنم. بدون تردید این‌گونه اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ‌تر می‌کند.

ضمن تسلیت واقعه تلخ به شهادت رسیدن جمعی از زائران حسینی به همه مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ناگوار علو درجات و همنشینی با سیدالشهداء (ع) و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل و برای خانواده‌ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: