کد خبر: ۶۹۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
تعداد بازدید: ۳۲۰
درد و دل یک هموطن اسفراینیسرویس هموطن خبرنگار حبرداغ؛ سلام خبرها عالیست لطفا از شهرهایی کوچک مانند اسفراین در خراسان شمالی نیز اخباری بنویسید چون دراین شهر خبرهایی هست که در کل کشور نیست مثل تبانی گروهی ودست بدست دادن قدرت وفساد وجعل در ادارات دولتی وعدم توجه مسولین.

 نمونه یک نگاه کوچک به این پرونده که شرخری 12دربند معاده را باحمایت با شرش میخرد و قول گرفتن رای رادر شهر واستان میدهد و جالب است بدانید که ملک معامله شده توقیف قضایست ودر حال رسیدگی وغیر قابل خریدوفروش وخرید شرخر بااطمینان صددرصد صورت گرفته وملکی که 8میلیارد پولشه به 500میلیون معامله شده است.

شرخر کارش خرید این چنین املاکی است  که درگیری قضایی دارد ودر حال تخریب است وباضرب و وشتم و تهدید وحمایت که همه با هم میخورن دست به این اعمال میزنن صاف کردن تپه ها ... فروش انها به ادارات دولتی ..گرفتن منابع طبیعی ...فروش املاک اوقافی دست بردن در اسناد ثبت و شهرداری و اداره اب و دارایی و... بازرسی واقعی جهت بررسی این پرونده بفرستید به همه چیز دست پیدا میکنید پرونده شماره بایگانی ... شعبه ... ... اسفراین اگر مردم برایتان ارزش دارند بخدا مردم این شهر گناه دارن چون حرفشان بجایی نمیرسد تو رو قران وتمام مقدسات کمک کنید چون قدرت جایی اسناد را گرفته وپولدارها نفس مردم عادی را برییدن حاضر به اثبات تمام حرفهام با سند هستم 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: