کد خبر: ۶۹۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۸
عمل جراحی بنگر را زمین گیر کرد؛
مدافع تراکتورسازی تبریز کمر خود را عمل کرد تا حداقل شش هفته نتواند برای این تیم بازی کند.
کاپیتان سابق پرسپولیس در آستانه خداحافظی از دنیای فوتبالبه گزارش خبرداغ،مصدومیت محسن بنگر تشدید پیدا کرده است. او در تمرین روز چهارشنبه تراکتورسازی به شدت از ناحیه کمر احساس درد کرد. دردی که باعث شد تا کادر پزشکی تراکتور از او بخواهند تا هر چه زودتر خودش را به تهران برساند و کمرش را زیر نظر پزشک متخصص درمان کند.

 

بنگر که حدود سه هفته پیش با عمل اوزن تراپی به درمان کمر مصدومش پرداخته بود، صبح دیروز مجبور به عمل جراحی باز شد. عملی که به گفته تیم پزشکی تراکتورسازان حداقل شش هفته او را از میادین دور خواهد کرد. موضوعی که بعید به نظر می رسد. چرا که دوره درمان این مصدومیت ها حداقل دو ماه است.

 

آسیب دیدگی بنگر در حالی بغرنج شده که این بازیکن قرار بود تا نیم فصل خودش را مهیای بازی کند تا در لیست تراکتوری ها بماند. امری که با توجه به نوع مصدومیت محسن بنگر بعید به نظر می رسد.

 

مدافع تنومند سرخپوشان تبریزی، در حالی دوره نقاهت خود را پشت سر می گذارد که شایعات خداحافظی اش از فوتبال، لحظه به لحظه بیشتر می شود. شایعاتی که در اوایل فصل هم وجود داشت اما بنگر پس از صحبت های مفصل با امیر قلعه نویی، آن را رد کرد.

 

حال باید منتظر ماند و دید این بار مدافع تراکتوری ها چه تصمیمی می گیرد. تصمیمی که نفع باشگاه تراکتور هم طبعا در آن لحاظ خواهد شد.

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: