کد خبر: ۶۹۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۲۲۰
سرمربی پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در بازی با پیکان راضی است.
برانکو: یک مهاجم باید مادرزاد گلزن باشد!/ از عملکرد تیم راضی نیستمبه گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری تیمش پس از بازی با پیکان گفت:«من از قبل هم گفته بودم که یک بازی سخت را در پیش داریم با این حال می توانم بگویم که از عملکرد تیمم رضایت ندارم.»

 

او این را گفت و ادامه داد:«ما جریان بازی را در اختیار داشتیم و از حملاتی که حریف انجام می داد آگاهی داشتیم.اگر قرار باشد بازی‌ها را ببریم، باید داخل و خارج از خانه از موقعیت‌ها استفاده کنیم. متأسفانه باز هم امروز فرصت‌های زیادی از دست دادیم.»

 

برانکو ادامه داد:«به هر حال اگر بخواهیم برنده بازی شویم باید از شش موقعیتی که به دست می‌آوریم یکی را به گل تبدیل کنیم. متأسفانه باز هم با مشکل قبلی روبه‌رو شدیم، ایجاد موقعیت زیاد و عدم استفاده از آن طبیعی است که در روزهای آینده بیشتر روی این مسئله کار می‌کنیم.باید بگویم که بعد از از دست دادن یک بازیکن نشان دادیم برای برد به میدان آمده‌ایم و فرصت گل به وجود آوردیم.بار دیگر به بازیکنانم بابت شجاعت‌شان تبریک می‌گویم. اینها عواملی است که مرا به آینده امیدوارم می‌کند. »

 

خبرنگاری از برانکو پرسید که چرا تیمش این همه موقعیت از دست می دهد که او این واکنش را نشان داد:«پیکانی ها خط حمله خوبی دارند و من منکر این نمی شوم.نزدیک بود آخر بازی هم به گل برسند اما پس از 10 نفره شدن فقط یک موقعیت گل به آنها دادیم. ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم.به نظرم یک مهاجم گلزن، باید مادرزاد گلزن باشد. طارمی گلزن تیم ماست اما در نظر بگیرید که او تابستان را با ما نبود. وقتی از ترکیه برگشت، از پنج ماه، سه ماه آن را در اردوی تیم ملی بود. طبیعی است که او آمادگی صددرصد را نداشته باشد.»

 

خبرنگار دیگری در پایان به برانکو گفت که فکر نمی‌کنید تیم برای ادامه فصل نیاز به تقویت دارد و بازیکنانی روی نیمکت هستند که اصلاً از آنها استفاده نمی‌شود،که او این واکنش را نشان داد:«هر بازی، شرایط خاص خودش را دارد. طبیعی است بعد از اخراج انصاری، همه چیز عوض شد. یکسری ایده‌هایی که برای بازی داشتیم، مجبور شدیم تغییر دهیم. مصدومیت عالیشاه هم کارمان را سخت کرد، اما علیرغم همه مسائل، باید می‌بردیم. دقیقه آخر هم نزدیک بود بازی را ببازیم اگر توپ پیکانی‌ها گل می‌شد. شاید هم در آخرین دقایق روی طارمی پنالتی شده باشد!»

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: