کد خبر: ۶۹۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۶۰۵

فیلم های آخر هفته تلویزیون؛ برد پیت و آنتونی هاپکینز در شبکه تماشا / «مکبث» پولانسکی و «دیده‌بان» حاتمی‌کیا روی آنتن می‌رونداین هفته تنوع بیشتری در بین فیلم‌هایی که قرار است از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شوند به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، شبکه‌های سیما، این هفته دست پُرتری نسبت به هفته‌های پیشین دارد و مخاطبان می‌توانند چندین فیلم سینمایی ایرانی و خارجی را در ژانرهای مختلف در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از تلویزیون تماشا کنند.

در میان آثاری که این هفته از تلویزیون پخش می‌شوند نام کارگردان‌ها و بازیگران مطرحی چون رومن پولانسکی، ادوراد زوئیک، ابراهیم حاتمی‌کیا، برد پیت، آبشیک باچان و ... به چشم می‌خورد.

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«تسویه حساب»

کارگردان: مایکل پلاکیدو

یک

پنجشنبه 4 آذر ‌ماه

ساعت 22

مایکل سیندونا که یکی از سران مافیا در ایتالیا است پس از جرم و جنایت زیاد در ایتالیا تصمیم به مهاجرت به آمریکا می گیرد. او با پولشویی در ایتالیا مبالغ هنگفتی را به جیب زده و حساب بانکی معتبری در نیویورک برای خود باز می کند...

گراژیانا دیانا

آنجلو پاسکویینی

«تا مدار ده درجه»

کارگردان: مهرداد خوشبخت

یک

جمعه 5 آذر ‌ماه

ساعت 16

پارسا یاور فیلم ساز جوانی است که پدرش به عنوان ناخدا در یک نفتکش نیروی دریایی عازم خلیج عدن است. ناخدا یاور که به خاطر مقتضیات شغلی اکثر اوقات در خانه نبوده رابطه صمیمانه ای با پارسا ندارد. مدتی پس از حرکت کشتی و ورود به آب های آزاد دزدان دریایی به نفتکش حمله می کنند و.....

داریوش فرهنگ

حسن جوهرچی

محمود عزیزی

حسین مهری

«در کنارم بمان»

کارگردان: راب رینر

دو

پنجشنبه 4 آذر ماه

ساعت ‌‌8 صبح

این فیلم خاطرات یک نویسنده از دوران نوجوانی وی و اتفاق جالبی که برای او و سه تن از دوستانش اتفاق می افتد است. ماجرا از این قرار است که روزی ورنو به طور اتفاقی از گفتگوی برادر بزرگ‌تر و دوستش در می یابد پسر نوجوانی به نام رِی براور با قطار تصادف کرده و کشته شده است.

چونگ اوک بائه

جین هو چوی  

ئی دا جئون

«جنگجویان رودخانه»

کارگردان: سین تونگ چینگ

دو

پنجشنبه 4 آذر ماه

ساعت 23

داستان این فیلم درباره امپراطور چین است که برادرزاده اش با طرح ریزی توطئه ای از اختلافی که در سپاه امپراطور به وجود آمده استفاده می کند و امپراطور را به قتل می‌رساند.

دانی یِن  

شیودونگ گوئو

«چاه دیو»

کارگردان: جواد مزدآبادي

دو

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 8

عده ای دانشجوی بسیجی در غالب طرح جهادی هجرت عازم مناطق محروم می شوند، سرپرستی این کاروان را روحانی به نام علوی بر عهده دارد. در مسیر راه عده ای دانشجوی دیگر که علاقه‌مند به کمک به مناطق محروم هستند به جمع آنها اضافه می شوند ولی آنها در این مسیر اختلاف نظرهای بسیاری دارند که...

مهدي اميني خواه

مهران رجبي

حسن اسدي

«رویای ناکام»

کارگردان: مکس کوری

دو

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 15:30

چارلی مرد میانسالی است که در گذشته معتاد بوده و همسرش پس از طلاق توانسته، قانونا او را از دیدن پسرش تامی محروم کند. تامی با زنی به نام انجی ازدواج کرده و انجی هم از ازدواج اولش پسری داشته که در تصادف رانندگی از دنیا رفته و همین موضوع زندگی آنها را در مرز نابودی قرار داده است.

برت استورات

سیا تروکنهایم

بن کلارکسن

«سرزمین مادری»

کارگردان: آشوتوش گوواریکر

سه

پنجشنبه 4 آذر ماه

ساعت 24

با ورود نيروهاي انگليسي به زمين بازي عده اي نوجوان هندي در شهر شروع مي شود، انگليسي ها نوجوانان را بيرون مي كنند و آنها وارد گروه انقلابي مي‌شوند و تصميم مي گيرند انگليسي ها را از شهر و كشورشان بيرون كنند، آنها در راه مبارزه خود جانشان را از دست مي دهند. اما ...

آبیشک باچان

دیپیکا پادوکوون

«غرق شده در ساحل»

کارگردان: جراردو هیرو

سه

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 10

جسد ماهیگیری به نام کاستلو در حالی که دست هایش بسته شده کنار ساحل پیدا می شود. پلیس مطمئن است که این قتل به ماجراجویی در ده سال قبل مربوط می شود. سال‌ها پیش کاستلو به همراه دوستش والورد در یک قایق ماهیگیری کار می کرده اند که قایق به صخره ها برخورد کرده و ناخدا می میرد، اما کاستلو و دوستش زنده مانده اند.

کارملو گومز

آنتونیو گاریدو

«عاشق ها ایستاده می‌میرند»

کارگردان: شهرام مسلخي

سه

جمعه  5 آذر ماه

ساعت14:30

رضا در جنگ تحمیلی ناچار به ترک شوهر خواهرش، داوود که به سختی مجروح بوده، می شود و بعد از گذشت این سال‌ها خواهرش همچنان در انتظار داوود مانده است. رضا تصمیم می‌گیرد تا به ان منطقه جنگی برود و هر طور که شده استخوان‌های باقیمانده داوود را برای خانواده بیاورد.

پوریا پورسرخ

لعیا زنگنه

سروش صحت

«پسر شمار ه7»

کارگردان: لارنس بلاک

سه

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 19

این فیلم در مورد پسر جوانی است که در یک ایستگاه مترو به هوش می آید و متوجه می شود که عده ای دنبال او هستند و وی هیچ حافظه و خاطره ای از گذشته ندارد. دختری به نام لارا به او کمک می کند تا از دست مامورین پلیس فرار کند و وی را به مکانی امن می برد.

الاجونی هنوارد

ماهیگز وانده سانده

«مکبث»

کارگردان: رومن پولانسکی

چهار

پنجشنبه 4 آذر ماه

ساعت 20:30

فیلم درباره اشراف زاده های اسکاتلندی است که روزی سه ساحره پیش گو بر سر راه آنها ظاهر می شوند و می گویند چه سرنوشتی در انتظارشان است.

جان فینچ

فرانچسکا آنیس

مارتین شا

 اندرو لارنس

انیمیشن «عصر یخبندان 2» کارگردان: کارلوس سالدانها

پنج

پنجشنبه 4 آذر ماه

ساعت 13:30

سید و ماموت و دیه گو متوجه می شوند که عصر یخبندان رو به اتمام است و سعی می کنند همه حیوانات و دوستانشان را به ارتفاعات ببرند و...

---

«یکی بود یکی نبود»

کارگردان: عاطفه خادم‌الرضا

پنج

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 9

شهرزاد دختری شش ساله است که به همراه والدینش به خانه جدیدشان نقل مکان می کند خانه آنها در ساختمانی واقع شده که باب طبع شهرزاد نمی باشد. او در ابتدای ورود با دیدن اوضاع ساختمان و همسایه ها احساس بدی پیدا می کند. کم کم شهرزاد تصمیم می گیرد با افراد ساختمان آشنا شود و تلاش می کند...

پیام دهکردی

مجید مظفری

روشنک عجمیان

نیکی نصیریان

فریبا جدی کار

محمد شادانی

احمد یاوری

«گاتی رو بگیر»

کارگردان: روجر یانگ

پنج

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 13:30

وکیلی به نام دایان جاکالونی برای انجام کارهای انبوه وکالت استخدام می شود. او خود را به عنوان وکیلی پرکار و سخت کوش نشان می دهد و یک پرونده پیچیده مربوط به یک دارو دسته می سپارند که علیه این گروه اقامه دعوی کرده و محکومشان کند.

لورین براکو

تونی دنیسون

کاتلین لاسکی

«هفت مجازاتگر»

کارگردان: ایشیرو هاسومی

 

پنج

جمعه 5 آذرماه

ساعت 20:30

 

هفت تبهکار توسط پلیس ژاپن به کار گرفته شده اند. این گروه به هفت مجازاتگر معروفند از طرف پلیس ژاپن اجازه آن را دارند که بعضی از افراد یا تبهکاری را بدون گذراندن مراحل ویژه اداری به سزای اعمال خود برسانند.

کیوکو فوکودا

کیشی ناکای

کیپی شینا

«دیده بان»

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا

 

تماشا

جمعه 16 مهر ماه

ساعت 13:30

 

ارتباط خط کمین با نیروهای خودی توسط دشمن قطع شده و احتمال سقوط بسیار زیاد است. مقابله و مقاومت نیروها در دشمن نیازمند حضور دیده بان برای هدایت آتش بس است.

مهرداد سلیمانی

اصغر نقی زاده

«افسانه‌های خزان»

کارگردان: ادوارد زوئیک

 

تماشا

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 20

 

این فیلم، داستانی از عشق، خیانت و برادری می گذرد. کلنل لودلار آموخته است که باید از حکومت و جامعه اش متنفر باشد و بنابراین تصمیم می گیرد پسرانش را در میان وحشی ها بزرگ کند.

برد پیت

آنتونی هاپکینز

«توریست»

کارگردان: احسان عبدی پور

 

شما

پنجشنبه 4 آذر ماه

ساعت 23

 

مجتبی که در روستاهای کرمان زندگی می کند روزی با یک خانواده آلمانی و پسرشان مواجه می شود. او برای اینکه پسر آلمانی نتواند سوار بر موتورش شود، موتور را خراب می کند و باعث شکسته شدن دست او می شود مجتبی به خاطر گناهی که انجام داده پشیمان می شود ولی خانواده آلمانی رفته اند.

سیدمحمد حسینی

محمدصالح پورشیخعلی

یدالله شادمانی

 

 

«رها»

کارگردان: بشیر آزادپور

 

شما

جمعه 5 آذر ماه

ساعت 13:30

 

خانم مهندس که طراح یک پروژۀ ملی استفاده از انرژی خورشیدی در کیش است، مأمور رساندن اسناد به کیش و تحویل به مهندس اجرایی پروژه است. فلش حاوی اسناد مفقود می‌شود. از طرفی مهندس حمید که از همکاران خانم نجفی است در صدد تأخیر در رساندن اطلاعات به دست مهندس حقیقی است تا با فروش نسخه کپی به شرکت خارجی صاحب ثروت شود. امّا...

شیوا بلوریان

رامتین خداپناهی

قاسم زارع

صدیقه کیانفر

اتابک نادری


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: