کد خبر: ۶۹۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۸
معاون حمل و نقل شهرداری کرج از آمادگی صددرصد این سازمان برای اجرای طرح LEZ خبر داد و گفت: 80 دوربین پلاک خوان و 30 دوربین نظارتی تاکنون در سطح کرج برای این منظور نصب شده است.
طرح LEZ به کرج می‌آید؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، «احمد افضلی» در جلسه شورای ترافیک استان البرز که امروز(چهارشنبه سوم‌ آذر)، در استانداری البرز برگزار شد، گفت: شهرداری کرج با صرف هزینه‌ای بین 15 تا 20 میلیارد تومان آمادگی کاملی برای اجرای طرح LEZ را در کرج دارد.

وی افزود: تاکنون 80 دوربین پلاک‌خوان و 30 دوربین نظارتی که تا پایان سال به 50 دوربین می‌رسد در 200 محور کرج نصب شده که از طریق 100 کیلومتر فیبر نوری به هم متصل شده است.

معاون حمل و نقل شهرداری کرج با بیان این‌که اجرای این طرح در اختیار استانداری البرز است، خاطرنشان کرد: در حالی که زیرساخت‌های ترافیکی ما بسیار ضعیف است اما همزمان 250 هزار خودرو در سطح شهر در حال تردد است اجرای این طرح کمک زیادی به ترافیک کرج خواهد کرد.
افضلی یادآور شد: تاکنون 15 تا 20 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است و از نظر زیرساخت‌ها آمادگی صد درصدی برای اجرای این طرح وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: