کد خبر: ۶۹۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۳۳۸
تیم فوتبال نساجی قائمشهر که عجیب ترین تیم لیگ یکی ایران می باشد، در حالی برای دیدار با آلومینوم عازم اراک شد که حتی هزینه های این سفر را نیز نداشت.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس از جیبش برای تیم خرج کرد؛ پول نرسد شنبه استعفا می دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،تیم فوتبال نساجی برخلاف نتایج خوبی که در رقابت های این فصل لیگ برتر گرفته، به هیچ وجه سازمان درستی ندارد.

 

تکلیف مالکیت این تیم مشخص نیست. مهدی پرهام مالک این باشگاه هیچ مسئولیتی در قبال این تیم قبول نمی کند. اخیرا مهدی ابراهیمی مدیرعامل سابق این باشگاه نیز از سمت خود استعفا داد تا مشکلات این تیم دو چندان شود.

 حال تیم نساجی برای دیدار با آلومینیوم به اراک سفر کرده. اما این سفر را باید یکی از عجیب ترین سفر تیم های لیگ دسته اولی دانست. تیم پر هوادار قائمشهر در حالی عازم اراک شد که بیشتر از سیزده بازیکن حاضر به همراهی این تیم نشدند. سایر بازیکنان خواهان دریافت بخشی از مطالبات شان بودند و به همین دلیل حاضر به حاضر به همراهی این تیم نشدند.

 

اما بدتر از بی بازیکنی، بی پولی بود که گریبان تیم نساجی را گرفت. مسئولین باشگاه نساجی برای سفر به اراک حتی قادر به تامین هزینه نبودند و تعدادی از هواداران و اطرافیان این تیم هزینه های مربوطه را تقبل کردند. بد نیست بدانید یکی از افرادی که بخشی از هزینه های سفر تیم نساجی را بر عهده گرفت، میثم بائو بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس بود.

 

بائو که خود چیزی بالغ بر یکصد میلیون تومان از باشگاه نساجی طلب دارد، حاضر شد برای کمک به تیم سابقش، بخشی از هزینه های سفر این تیم را تقبل نماید.

 

محمود فکری سرمربی نساجی در خصوص شرایط تیمش اعلام کرد: «متاسفانه شرایط تیم مان اصلا خوب نیست. از نظر امتیاز گیری خوب بودیم اما مشکلات مالی کمر تیم مان را شکسته است.»

 

وی افزود: «مشکلات مالی نساجی آن قدر زیاد است که چند بازیکن تیم مان اعتصاب کرده اند و الان من با چند بازیکن جوان دارم به اراک می روم تا به مصاف شهرداری این شهر برویم.»

 

سرمربی نساجی در پایان گفت: «اگر تا جمعه به ما پول نرسد، شنبه استعفا می دهم. دیگر با این شرایط نمی توام مربیگری کنم و واقعا بچه های تیم هم حق دارند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: