کد خبر: ۶۹۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۴۶۴
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، آمادگی این بانک برای حمایت از طرح‌های بهداشت و درمان را اعلام کرد.
آمادگی بانک ملی ایران برای حمایت از طرح‌های بهداشت و درمانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در این دیدار که مسئولان بانک ملی استان نیز حضور داشتند ، با تاکید بر ضرورت مغتنم دانستن فرصت خدمت به مردم، به تبیین خدمات متنوع این بانک نظیر شبکه گسترده شعب، توانمندی‌های الکترونیک، تسهیلات پرداختی به بخش‌های مختلف اقتصادی و … پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در دیدار مذکور ابراز امیدواری کرد با حمایت و توان بانک ملی ایران و در سایه همکاری‌های مشترک، بتوان در جهت ارتقای خدمات، امکانات ، توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و استقرار شهرک‌های سلامت در استان گام‌های موثری برداشت.

همچنین عضو هیأت مدیره در سفر خود به استان گلستان از شعب کردکوی، خیابان امام خمینی کردکوی، بندر ترکمن، گمیشان و بندر گز بازدید و با مدیران و کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد.

کریمی در این بازدیدها درخصوص کسب حداکثری سهم بازار، جذب منابع و وصول مطالبات رهنمودهایی را مطرح کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: