کد خبر: ۶۹۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۱۶
بختیار با کاپیتان به مشکل خورده؛
کاپیتان استقلال با هافبک این تیم دچار مشکل شده و دیگر آن رابطه گرم قدیمی را ندارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،روزی که بختیار رحمانی به استقلال آمد، همه فهمیدند او و سید مهدی رحمتی چه رابطه خوبی با هم دارند.

 

این دو بازیکن از دوستان نزدیک هم بودند و حتی رحمتی پیش از امضای رسمی قرارداد، با انتشار یک عکس به نوعی لو داد که بختیار به استقلال رفته است.

 

حالا اما وضعیت فرق می کند. بختیار در اردوهای استقلال معمولا همراه با امید ابراهیمی است؛ بازیکنی که دیگر در تیم همه می دانند رابطه خوبی با رحمتی ندارد.

 

این مسئله هم نشان می دهد که رابطه رحمتی و بختیار سرد شده و دیگر مثل گذشته نیست. این را نزدیکان استقلال هم تایید کرده و می گویند همه چیز پس از دیدار با سیاه جامگان آغاز شده که رحمتی پس از بازی به شکل تندی با بختیار حرف زده است. همان بازی که بختیار پس از تعویضش آن اعتراض جنجالی را انجام داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: