کد خبر: ۶۹۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۸۱۵
خیز موسسه نور به سمت بانک شدنمراسم معارفه پرويز اربابي مديرعامل جديد موسسه اعتباري نور با حضور سهامداران و اعضای هیات‌مديره و مديران و تعدادي از كاركنان، در محل موسسه برگزار شد.

 اربابي با اشاره به ظرفيت‌ها و سرمايه عظيم نيروي انساني كارآمد موسسه و استفاده از خرد جمعي و مشاركت گروهي، اولويت مديريت اجرايي موسسه را همسویي با سياست‌هاي كلان اقتصادي كشور، مبتني‌بر ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري و برنامه‌ريزي دولت تدبير و اميد و رعايت قوانين و مقررات بانك مركزي اعلام کرد. 

وی افزود: با برنامه‌ريزي ميان‌مدت به شيوه‌اي اقدام خواهد شد تا پس از تقويت وضعيت موجود و طي مراحل قانوني در حداقل زمان با اخذ مجوز از مراجع ذي‌ربط، اين موسسه، تبديل به بانك نور شود. اربابی گفت: افزايش سرمايه با آورده نقدي به جهت افزايش توان مالي موسسه، اصلاح و بهبود كفايت سرمايه با هدف ارتقاي ظرفيت اعتباري، استقرار استانداردهاي مالي مورد قبول بانك مركزي، توسعه خدمات IT و بانكداري الكترونيك و ارائه خدمات نوين بانكي از دیگر اقدامات این موسسه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: