کد خبر: ۶۹۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
«بروت پاخور» رئیس جمهور اسلوونی در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی- اقتصادی وارد تهران شد.
رئیس‌جمهور اسلوونی وارد تهران شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بروت پاخور که به منظور انجام دیدار رسمی و مذاکرات دوجانبه سیاسی و اقتصادی با مقامات ایران از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد، در بدو ورود مورد استقبال حمید چیت‌چیان وزیر نیرو قرار گرفت.

«کارل ویکتور اریاوتس» معاون نخست‌وزیر و وزیرامورخارجه اسلوونی هفته گذشته اعلام کرد: سفارت این کشور در ماه نوامبر (آبان - آذر ) سال جاری میلادی در تهران بازگشایی می شود.

همچنین «داریا بادواژ کورت» معاون وزیر خارجه اسلوونی نیز سه هفته پیش در دیدار با محمدجواد ظریف با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری کشورش به ایران گفت: همزمان با سفر او، سفارت این اسلوونی در تهران نیز افتتاح خواهد شد.

سفارت جمهوری اسلوونی در تهران بیست و سوم اسفندماه ۱۳۹۱ به خاطر سیاست‌های ریاضت اقتصادی این کشور بسته شد.

مراسم استقبال رسمی از «بروت پاخور» رئیس‌جمهوری اسلوونی فردا برگزار می‌شود.

قرار است فعالان اقتصادی و تجاری دو کشور نیز فردا -سه شنبه- در نشستی مشترک راه‌های گسترش همکاری میان تهران- لیوبلیانا را بررسی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: