کد خبر: ۶۹۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۵
بازیکن پرسپولیس در اواخر تمرین امروز این تیم به شدت از ناحیه دست دچار مصدومیت شد.
خبر بد برای برانکو/ یک پرسپولیسی دیگر هم مصدوم شدبه گزارش خبرداغ ، در اواخر تمرین امروز تیم پرسپولیس و زمانی که بازیکنان مشغول انجام بازی فوتبال بودند امید عالیشاه به شدت دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه تمرین نبود.

 

در این صحنه حامد آقایی، مدافع پرسپولیس تکل بلندی روی پای امید عالیشاه زد که باعث مصدومیت شدید او از ناحیه مچ دست چپ شد. مصدومیت عالیشاه به قدری شدید بود که پزشکان به سرعت با گذاشتن یخ روی دست این بازیکن وی را به بیرون از زمین بردند تا اقدامات بیشتری روی این بازیکن انجام شود. عالیشاه با دست باندپیچی شده تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

 

امید عالیشاه در این رابطه گفت: کادر پزشکی اقدام های اولیه را انجام داد و حالا برای اینکه معلوم شود میزان آسیب تا چه میزان است باید منتظر نتیجه تصویربرداری باشیم.

 

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: