کد خبر: ۶۹۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
وزیر کشور پس از بازدید از پایانه مرزی مهران:
رحمانی فضلی گفت: از زائران تقاضا داریم مثل سفر رفت، حتما در سفر برگشت هم مدیریت لازم را داشته باشند.
زائران برای بازگشت عجله نکنند/وضعیت تردد در مرزها روان شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در سفر به استان ایلام و بازدید از پایانه مرزی مهران ، در جمع خبرنگاران گفت : عشق حسینی باعث شده زائران زیادی از مرز مهران وارد کربلا شوند و خوشبختانه هم اکنون این مرز در امنیت و آرامش است.

وزیر کشور بیان داشت: در روزهای گذشته برخی بی‌نظمی‌ها در این مرز به دلیل وجود افراد بدون مدارک قانونی شکل گرفت که خوشبختانه هم اکنون وضعیت مرز و تردد روان شده است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی تمهیدات برای بازگشت زوار اندیشیده شده است، گفت: از زائران تقاضا داریم مثل سفر رفت، حتما در سفر برگشت هم مدیریت لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: زائران برای بازگشت عجله نکنند و حتما به توصیه‌های ستاد مرکزی اربعین توجه داشته باشند.

رحمانی‌فضلی عنوان کرد: تمامی امکانات لازم در مرز مهران پیش‌بینی شده و اقدامات کافی در تأمین تغذیه و اسکان برای ارائه خدمات به زائران صورت گرفته است .

وزیر کشور گفت : یکی از مشکلات سال‌های گذشته موضوع تردد اتباع خارجی بود که خوشبختانه امسال این قضیه مدیریت شد و فقط مرز چذابه به محل تردد اتباع خارجی اختصاص یافت .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: