کد خبر: ۶۹۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۹۶۰
این کافه در دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی با هدف پایان بخشیدن به حملات اسیدی و این سنت و رفتار زشت توسط یک سازمان غیر‌انتفاعی در دهلی نو تاسیس شد.
«فدریکو بورلا» عکاس ایتالیایی سال گذشته پس از دیدار از کافه کوچگی در شهر «آگرا» در شمال هندوستان وحشت زده شده بود نه به خاطر آن چه در آن جا دیده بود بلکه تعجب اش نوع واکنش زنانی بود که مورد اسیدپاشی قرار گرفته بودند». 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، او می‌گوید این زنان علیرغم آن‌که قربانی حملات اسیدپاشی بوده‌اند اما لبخند بزرگی بر روی لبان‌شان دیده می ‌شد. ریوپا، ریتو و دالی زنانی هستند که در این کافه که به نوعی پاتوق آنان نیز محسوب می‌شود کار می‌کنند. هر سه آنان و اکثر کسانی که در آن کافه کار می‌کنند در یک نکته با یکدیگر مشترک‌اند: همگی آنان قربانی اسیدپاشی شده‌اند. 

این کافه در دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی با هدف پایان بخشیدن به حملات اسیدی و این سنت و رفتار زشت توسط یک سازمان غیر‌انتفاعی در دهلی نو تاسیس شد. هدف از فعالیت در این کافه آگاهی بخشی درباره حمله با اسید و ایجاد اعتماد به نفس در بازماندگان این حملات است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: