کد خبر: ۶۹۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 107مجرم، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کرمان خبر داد.
دستگیری 107 مجرم در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ،دادخدا سالاری از آغاز عملیاتی شدن طرح ارتقای امنیت اجتماعی با شعار "داشتن شهری امن حق هر شهروند" در کرمان خبر داد و افزود: در روز اول اجرای این طرح 107مجرم دستگیر شده اند.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه این طرح با جدیت و قاطعیت و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: قضات ویژه با حضور میدانی در صحنه  از نزدیک عملیات تعقیب مجرمین و توقیف حالات جرم را رصد و دستورات مقتضی را جهت تسریع طرح صادر میکنند.

وی، مهمترین هدف اجرای این طرح را عملیاتی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و تاکید کرد: مبارزه با فرهنگ منحط غربی و جرایم مرتبط با آن از جمله بدحجابی و کشف حجاب و رانندگی با حالت مستی و صرف مشروبات الکلی ضرورت دارد.

دادخدا سالاری بر مبارزه با بزه ایجاد مزاحمت برای اطفال و بانوان و مبارزه با اراذل و اوباش و عاملین نزاعهای خیابانی تاکید کرد و عنوان کرد: در اجرای این طرح معتادین متجاهر و پرخطر و متکدیان خیابانی از کف معابر و خیابانها جمع آوری می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیل بر دار نبودن فریضه امر به معروف ونهی از منکر آن هم در بعد حاکمیتی و وظیفه قوه قضائیه و پلیس در امر مبارزه با جرائم و پیشگیری از وقوع جرم، اجرای این طرح همچنان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
 در اجرای طرح هماهنگ و هدفمند مبارزه با جرایم و عملیاتی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تاریخ 26 آبان طرح مذکور با شعار «داشتن شهری امن حق هر شهروند است» در خیابان و معابر و بازار کرمان با هماهنگی فرماندهی انتظامی استان کرمان و فرماندهی شهرستان کرمان و پلیسهای تخصصی و با هدایت و دستور قضات ویژه و تحت نظارت دادستانی کرمان شکل اجرایی یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: