کد خبر: ۶۹۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۷
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران از ناسالم بودن هوای امروز تهران برای گروه‌های حساس خبر داد.
به گزارش خبرداغ ،محمد رستگاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفی هوای دیروز تهران ۱۵۴ و در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت. شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۱صبح امروز (پنجشنبه ۲۷ آبان) ۱۶۷ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون ۱۳۷ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون ۹۷، میانگین دی‌اکسید نیتروژن ۹۴، میانگین منواکسید کربن ۵۳ و در شرایط سالم، و همچنین میانگین دی‌اکسید گوگرد ۲۰ و ازن ۳۱ و در شرایط پاک قرار داشته است.

وی گفت: به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان نیز توصیه می‌شود از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.
سازمان هواشناسی کشور روز گذشته کاهش آلاینده‌ها و بهبود وضعیت هوای کلانشهرها از جمله تهران را پیش‌بینی کرده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: