کد خبر: ۶۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۵۸۸
به مناسبت آستانه ورود به دهمین سال آغاز فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح تسهیلاتی ویژه برای کلیه افراد حقیقی دارای حساب در بانک، بمنظور هماهنگی و ابلاغ به واحدهای مختلف توسط اداره سازمان و برنامه ریزی اعلام شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح تسهیلاتی سالگرد تأسیس بانک به مناسبت یک دهه فعالیت پر افتخار و خدمت‏رسانی به اقشار مختلف مردم به منظور اجرا در بازه زمانی آذرماه سال ۱۳۹۵ ابلاغ شد.

در این طرح چنانچه مشتریان نسبت به واریز مبلغ حداقل ۲۰ میلیون ریال به حساب خود و حفظ آن دست کم به مدت یک ماه از تاریخ تکمیل موجودی، اقدام نمایند و نیز افرادی که با حداقل موجودی ۲۰ میلیون ریال نسبت به افتتاح حساب در بازه زمانی آذر ماه سال ۱۳۹۵ اقدام ونسبت به حفظ آن دست کم به مدت یک ماه از تاریخ تکمیل موجودی، مبادرت ورزند، مشمول اولویت و امتیاز در نظر گرفته شده در طرح سالگرد بانک خواهند بود.

افراد واجد شرایط پس از حصول میانگین حساب با قابلیت انتخاب از ۳ الی ۱۲ ماه و محاسبه تسهیلات متعلقه مطابق ضرایب و شرایط هر یک از جداول ۱ و۲ و ۳ سیاست‏های اعتباری بازنگری شده بانک در سال ۹۵، با رعایت سایر ضوابط و مقررات جاری بانک، می توانند از ۴ ماه بازپرداخت بیشتر از مدت محاسبه شده، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

بطور مثال افرادی که خواهان استفاده از ضرایب جداول ۱و ۲و ۳ سیاست اعتباری نیمسال دوم ۹۵ بر اساس میانگین حاصله با بازپرداخت ۳۶ ماهه می‏باشند، با امتیاز جدول مربوطه فوق، می توانند از تسهیلات متعلقه با بازپرداخت ۴۰ ماهه استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: