کد خبر: ۶۹۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۸
فردی که با جعل عنوان و مدرک، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان و چندین مورد اقدامات مجرمانه دیگر کرده بود، توسط پلیس امنیت دستگیر شد.
پروفسور قلابی دستگیر شد +عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، چندی پیش و به دنبال شکایت یکی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری از وی از سوی فردی به هویت معلوم، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفته و سرانجام مدتی بعد ماموران پلیس امنیت ناجا این فرد به هویت غلامرضا الف، فرزند ع را شناسایی و دستگیر کردند.

در تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که این فرد چندین سال با جعل عناوین، مشغول به فعالیت غیرقانونی بوده است و هم اکنون به اتهامات جعل عناوین پروفسور، دکتر، استاد دانشگاه، جعل مدارک MBA (مدیریت بازاریابی و مشتری مداری)، DBA ( دکترای کسب و کار)، استفاده از سند مجعول، جعل هویت، کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع، فساد اخلاقی و تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، حسب دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهید مقدس تهران (اوین)، با قرار مناسب بازداشت و دارای پرونده مفتوح است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس،  شکات، مالباختگان و متضررین از این فرد در صورت هرگونه شکایت می‌توانند به مرجع قضائی رسیدگی کننده به پرونده واقع در تهران، اتوبان شهید چمران - زندان اوین مراجعه کنند. انتشار تصویر این فرد نیز به دستور قضایی انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: