کد خبر: ۶۹۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۰
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید در بازی برگشت مقابل سوریه از نظر فنی و اخلاقی کاری می‌کنند که سوری‌ها بفهمند تیم ملی ایران یعنی چه.
خط و نشان سید جلال حسینی برای سوریهسید جلال حسینی باسابقه‌ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی این تیم مقابل سوریه، با انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه تانکو عبدالرحمان اظهار کرد: همان طور که دیدید چمن ورزشگاه مساعد نبود اما ما تمام تلاش‌مان را کردیم و واقعا برای پیروزی به زمین آمده بودیم تا خیال‌مان را تا حدود زیادی از بابت صعود راحت کنیم. شرایط بسیار بد بود اما بچه‌ها جنگیدند و مردم این موضوع را می‌دانند.

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایسنا، او اضافه کرد: چمن ورزشگاه وحشتناک بود. من فقط منتظر بازی برگشت هستم و می‌خواهیم از نظر فنی و اخلاقی کاری کنیم که سوری‌ها بدانند تیم ملی ایران یعنی چه. از الان از مردم می‌خواهم که برای بازی برگشت با سوریه در ورزشگاه حضور داشته باشند تا شاهد یک پیروزی خوب مقابل این تیم باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: