کد خبر: ۶۹۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۹۵۵
لاله اسکندری با انتشار عکسی از سنگ قبر پدرش, یاد و خاطره او را زنده کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، لاله اسکندری با انتشار عکسی از سنگ قبر پدرش, یاد و خاطره او را زنده کرد. لاله اسکندری بازیگر کشورمان به مناسبت چهلم پدرش, عکس و متن زیر را منتشر کرده است. لاله اسکندری نوشت:

 

 

درياب كه از روح جدا خواهی رفت

در پرده اسرار فنا خواهي رفت

می نوش ندانی از كجا آمده ای

خوش باش ندانی به كجا خواهی رفت

چهل روز گذشت…

 


 

لاله اسکندری متولد 1354 در تربت حیدریه و خواهر ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون میباشد.

 

کودکی لاله اسکندری

 

او دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

 

لاله اسکندری و خواهرش ستاره اسکندری

 

لاله اسکندری دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم«متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 بود.

 

 

 

 

اشتغال اسکندری به حرفه بازیگری در سینما و تلویزیون، مانع از ادامه فعالیت های وی در دیگر عرصه های هنری چون نقاشی، موزائیک و عکاسی نشده است. در حوزه عکاسی، او تاکنون دو نمایشگاه انفرادی عکس در ایران و سوئد برگزار کرده و در دو نمایشگاه گروهی عکس در آمریکا نیز شرکت داشته است.

 

شغل و علاقه ی لاله اسکندری

 

لاله اسکندری کتابخانه تقریبا بزرگی دارد که کتاب های داستانی و غیرداستانی فراوانی در آن وجود دارد. او در مورد مطالعه کتاب در اوقات فراغت می گوید:«من مطالعه رمان، داستان های کوتاه و شعر آن هم از نوع شعر نو را خیلی دوست دارم. برای همین اخبار کتاب های روز را دنبال می کنم و نقد داستان ها و کتاب های ادبی را در روزنامه ها و مجلات تا آنجا که وقتم اجازه بدهد دنبال می کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: