کد خبر: ۶۹۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۰
مدافع باتجربه تیم ملی با نارضایتی بابت عملکرد ناجوانمردانه بازیکنان سوریه وعده داد در بازی برگشت به آنها درس فوتبال خواهیم داد.
رجزخوانی تند کاپیتان پرسپولیسی تیم ملی برای بازیکنان سوریهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، تیم ملی سوریه در دیداری که شایسته کسب نتیجه نبود به یک تساوی ارزشمند مقابل ایران دست یافت و وقت کشی های پیاپی و اصرار برای بازی در زمینی غیر استاندارد عصبانیت سیدجلال حسینی را به همراه داشت.


مدافع تیم ملی در خصوص دیدار برابر سوریه گفت: بازیکنان تلاش کردند و جنگیدند و ما امروز برای پیروزی به زمین آمدیم اما شرایط این اجازه را به ما نداد. همه دیدند که ما تمام تلاش خود را به کار بردیم و برای سه امتیاز تمام توان مان را به کار بردیم.


سیدجلال حسینی که به شدت بابت رفتار غیرحرفه ای و ناجوانمردانه بازیکنان سوری عصبانی بود در ادامه برای آنها خط و نشان کشید و گفت: تنها انتظاری که خواهیم داشت این است که در بازی برگشت به تیم سوریه که هم از نظر اخلاقی و هم فنی شرایط خوبی در بازی امروز به نمایش نگذاشت نشان دهیم تیم ایران چه تیمی است.


وی ادامه داد: من از تمام مردم می خواهم در بازی برگشت استادیوم را پر کنند تا به آنها نشان دهیم فوتبال واقعی چیست و چه نتیجه ای باید مقابل نام آنها درج می شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: