کد خبر: ۶۹۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۹
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات بانک شهر در ایام اربعین در کربلا ، این اقدامات را نماد بارز یک حرکت حسینی دانست.
خدمات بانک شهر در کربلا یک حرکت حسینی استبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر اقبال شاکری در سیصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به خدمات گسترده بانک شهر در ایام اربعین اظهار کرد: اقدامات بانک شهر در مرزها و مسیر پیاده روی زائران اربعین به ویژه در حوزه پرداخت دینار چشمگیر و قابل قدردانی است.

شاکری با اشاره به نصب پیشخوان‌های شهرنت به منظور پرداخت دینار عراق به زائران در کربلا خاطر نشان کرد: نصب این دستگاه‌ها در کربلا کمک بسیار بزرگی به زائران بوده است و از این رو می‌بایست از مدیرعامل بانک شهر به واسطه این اقدام قدردانی کرد.

وی افزود: این اقدامات بانک شهر به معنای واقعی، نماد بارز یک حرکت حسینی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: