به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، توسعه کمی وکیفی خدمات و محصولات با رویکرد افزایش رضایت¬مندی مشتریان از اهداف این بانک است که به منظور پاسخگويي و تعامل مطلوب تر و موثرتر با مخاطبان، مطابق با برنامه زمانبندی شده تا پايان سال ٩٥مديران بانك با حضور در "حوزه صدای سپهر" که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترسی است، آماده پاسخگویي به سوالات هموطنان مي باشند. در اين زمينه هموطنان مي توانند در روز ٥ شنبه ٢٧ آبان از ساعت ١٠ الي ١١ ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ و ارتباط مستقيم با قائم مقام مدير عامل اين بانك نسبت به بيان پرسش ها، دريافت پاسخ و مشاوره هاي بانكي، پيشنهادهای خود را نیز مطرح کنند.
شايان توجه است؛ حوزه صداي سپهر بانک صادرات ايران با هدف پاسخگويي به سوالات مشتريان، تکريم مقام و حفظ شان مخاطبان ايجاد شده است مردم از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز ميتوانند، ضمن تماس با شماره ٠٩٦٠٢ علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز یاد شده نيز بهره مند شوند و پرسش ها و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند كه در طرح جديدو طبق جدول تنظیمی، این مهم با حضور مدیران ستادی در حوزه صدای سپهر واین پنجشنبه با حضور قائم مقام بانک محقق می شود.