کد خبر: ۶۹۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۳
مجید انصاری به معاونان و مدیران حقوقی دستگاه اجرایی توصیه کرد به منظور جلوگیری از طولانی شدن فرایند قانونگذاری در زمینه استحکام کارشناسانه و قانونی لوایحی که وزارتخانه‌ها به دولت ارائه می‌کنند، بررسی دقیق داشته باشند.
توصیه انصاری به معاونان حقوقی دستگاه‌های اجراییبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عصر امروز(دوشنبه) نشست شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی با حضور معاونین وزرا و مدیران کل حقوقی وزارت خانه‌ها و حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در مجموعه فرهنگی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

بر اساس این گزارش مجید انصاری در آغاز این مراسم با ارائه توصیه‌های لازم به مدیران و معاونان حقوقی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های مختلف به ارائه اهداف و برنامه های معاونت حقوقی ریاست جمهوری پرداخت و گفت:‌ دولت یازدهم از ابتدا با توجه به اهتمام ویژه رئیس‌جمهور به مسائل حقوقی این موضوعات را مورد توجه قرار داده است و برای انجام بهینه امور سازمان حقوقی دولت مرکب از همه معاونان و مدیران کل حقوقی به مثابه یک مجموعه به هم پیوسته در جهت دغدغه مشترک با هم همکاری می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: