کد خبر: ۶۹۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۱۵۶
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که اعضای برجسته حزب دموکرات آمریکا قصد دارند "کیث الیسون" نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا را به عنوان رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا جانشین دونا برازایل، رئیس موقت این کمیته کنند.
انتخاب یک مسلمان به عنوان رئیس کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا؟به گزارش خبرداغ به نقل از یاهو نیوز ،الیسون هنوز کاندیداتوری خود برای این ریاست را تایید نکرده است، اگر او به ریاست کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا برسد، این یک اتفاق مهم بعد از شکست هیلاری کلینتون در انتخابات خواهد بود.

الیسون یک مسلمان است، در حالی که ترامپ وعده ممنوع کردن ورود همه مسلمانان به آمریکا را داده است. همچنین الیسون متعلق به شاخه لیبرال حامی برنی سندرز رقیب هیلاری کلینتون در انتخابات درون حزبی دموکرات‌هاست.

رسیدن او به ریاست کمیته ملی نشان می‌دهد که مقامات حزب دموکرات به دنبال کاندیداهایی مثل سندرز در آینده هستند.


 الیسون در سال 2006 قانونگذار ایالت مینه‌سوتا شده و تبدیل به اولین قانونگذار مسلمان کنگره آمریکا شد. او رئیس کمیته پیشروی کنگره آمریکا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: