کد خبر: ۶۹۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
تعداد بازدید: ۴۲۴
با معرفی 40 شرکت پرجمعیت بورسی و فرابورسی ، موسسه اعتباری کوثر مرکزی برای نخستین بار در رتبه اول پرجمعیت ترین شرکت بازار سهام ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از اخبار بانک، فهرست جدید پرجمعیت ترین شرکت های بورسی و فرابورسی توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی منتشر و طی آن مشخص شد شرکت های فرابورسی موسسه اعتباری کوثر مرکزی برای نخستین بار رتبه اول پرجمعیت ترین شرکت بازار سهام ایران را به خود اختصاص داده است.

براساس این گزارش، در بین 40 شرکت اول بورس و فرابورس از نظر تعداد سهامداران، موسسه اعتباری کوثر مرکزی با 482 هزار و 949 سهامدار، در جایگاه اول ایستاد.

بانک سرمایه با 302 هزار و 625 سهامدار و سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 241 هزار و 381 سهامدار در رده های بعدی پرجمعیت ترین شرکت های بورسی و فرابورسی قرار گرفتند.

جدول 20 شرکت پرجمعیت بورسی:

فهرست 20 شرکت پرجمعیت فرابورس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: