کد خبر: ۶۹۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
تعداد زیاد مصدومان استقلال باعث شده هواداران این تیم زبان به اعتراض باز کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در شرايطي كه با حضور بدنساز خارجي در استقلال و نيز استفاده از اسبابي مثل بشكه يخ انتظار مي‌رفت آبي‌ها در اين فصل از نظر جسماني و پزشكي وضع بهتري داشته باشند، فعلا اين اتفاق رخ نداده و چند بازيكن استقلال با آسيب‌ديدگي دست و پنجه نرم مي‌كنند. حالا اضافه شدن اسم وريا غفوري به ليست مصدومان بلندمدت استقلال باعث شده خيلي‌ها سراغ اين ابهام بزرگ بروند كه آيا منصوريان هنگام جذب بازيكن، حواسش به شرايط جسماني آنها بوده يا نه؟

 

وريا و سابقه بد

 

غفوري اصرار دارد دوران بهبود مصدوميتش آنقدرها طول نخواهد كشيد و به جاي 4ماه، حداكثر دو ماه از ميادين دور است، اما حقيقت آن است كه ستاره سمت راست استقلال سابقه بدي در مصدوميت و از دست دادن مسابقات دارد. او فصل گذشته در سپاهان حداقل طي دو نوبت مصدوم شد و مسابقات زيادي را از دست داد. او يك بار در اردوي تيم ملي آسيب ديد و از هفته هشتم تا هفته يازدهم را از دست داد. اواخر فصل هم آسيب‌ديدگي ديگري گريبان غفوري را گرفت و او نتوانست در چهار بازي آخر براي اصفهاني‌ها به ميدان برود. حالا آبي‌ها نگران هستند همين وضعيت كج‌دار و مريز در استقلال هم ادامه داشته باشد.

 

معماي كنعاني

 

حاشيه‌هاي انتقال كنعاني‌زادگان به استقلال در ابتداي فصل آنقدر زياد و متنوع بود كه كسي فرصت نكرد در مورد شرايط جسماني او حرف بزند. در عين حال اما حقيقت آن است كه از قديم در مورد مصدوميت رباط صليبي اين بازيكن شايعاتي وجود داشت؛ زمزمه‌هايي كه خود كنعاني بعد از عقد قرارداد با استقلال آنها را «خنده‌دار» توصيف كرد، اما حالا مي‌بينيم او كل فصل را به همين دليل از دست داده.

 

خسرو و داستان هميشگي

 

خسرو حيدري هم جزو مصدومان استقلال در اين فصل بوده كه لااقل آسيب‌ديدگي او هيچ‌كس را متعجب نكرده! در حقيقت خسرو در اين چند فصل اخير به همين شكل و به طور يك خط در ميان در خدمت استقلال بوده است. او مدام آسيب مي‌بيند، چند بازي را از دست مي‌دهد و دوباره برمي‌گردد. با توجه به قرارداد سه ساله تازه حيدري با استقلال، احتمالا در دو فصل آينده هم وضع به همين منوال خواهد بود.

 

آرش؛ موقعيتش پيش نيامده!

 

آرش افشين هم با توجه به مصدوميت‌هاي شديدي كه در گذشته داشته، قشنگ مستعد است كه آسيب ببيند و مسابقات زيادي را از دست بدهد. او اما يك گام جلوتر از اين حرف‌هاست و اصلا در ليست قرار نمي‌گيرد كه قرار باشد بازي كند و مصدوم شود! آرش افشين در چنان شرايطي قرار دارد كه 48ساعت قبل از همه مسابقات استقلال، خبر خط خوردنش از ليست 18نفره منتشر مي‌شود!

 

همشهری ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: