کد خبر: ۶۹۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۷
کواکبیان در تذکر شفاهی:
عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رییسه محترم مجلس حتماً به کمیسیون عمران تذکر بدهند هنگامی که کاری از سوی هیات رییسه به این کمیسیون ارجاع می‌شود، این کمیسیون حق ندارد جلوی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را بگیرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی اعلام کرد: امروز برخی از دوستان بحث فتنه را مطرح کردند، اما هیات رییسه در برابر امام جمعه محترمی که کل خانه ملت را فتنه‌گر خواند، هیچ واکنشی نشان نداد و این درحالی است که باید دفاع می‌‎کردید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: مجلس خانه ملت است و قطعاً این اتهام‌ها به مجلس وارد نیست. رییس مجلس موظف به دفاع از نمایندگان و مجلس بود.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون عمران با حضور قالیباف که به‌منظور بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران برگزار شد، یادآور شد: کمیسیون اجازه نداد به متقاضیان تحقیق و تفحص از املاک نجومی بحث خود را مطرح کنند و استدلال می‌کردند که چون پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده، مجلس حق تحقیق و تفحص ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خیلی عجیب است که فردای همان شبی که آقای غندالی رییس صندوق ذخیره فرهنگیان دستگیر شد، در مجلس تحقیق و تفحص از این صندوق به تصویب رسید. چگونه است که این کمیسیون درخصوص پرونده تفحص از شهرداری تهران به گونه‌ای دیگر عمل می‌کند.

کواکبیان در پایان تصریح کرد: هیات رییسه محترم مجلس حتماً به کمیسیون عمران تذکر بدهند  هنگامی که کاری از سوی هیات رییسه به این کمیسیون ارجاع می‌شود، این کمیسیون حق ندارد جلوی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: