کد خبر: ۶۹۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
تعداد بازدید: ۲۶۹
1 میلیارد و 300 برای یک و نیم فصل؛
رقم پیشنهادی پرسپولیسی ها به هافبک تراکتورسازی برای یک فصل و نیم بازی در این تیم، حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است.
به گزارش خبرداغ،پرسپولیسی‌ها با جدیت بیشتری نسبت به استقلال پیگیر حضور این سروش رفیعی در تیم‌شان هستند. آنها از همان ابتدای فصل تلاش زیادی کردند تا هر طور شده رفیعی را به تیم خودشان بیاورند اما سرباز بودن او مانع از این شد که این اتفاق حداقل تا نیم فصل بیفتد.

 

با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت های لیگ برتر دوباره بحث آمدن رفیعی به پرسپولیس داغ شده. جالب اینجاست که در این آشفته بازار که این بازیکن هم از پرسپولیس، هم از استقلال و هم از تراکتورسازی پیشنهاد دارد، فولادی ها مدعی شده اند که با این بازیکن قرارداد دارند و او نمی تواند جایی برود.

 

با این شرایط منابع موثق پرده از رقم پیشنهادی پرسپولیسی ها برای یک فصل و نیم بازی در این تیم به رفیعی برداشته اند. رقمی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان.

 

هنوز چیزی مشخص نشده و باید دید که در پایان نیم فصل سروش در نهایت در کدام تیم به میدان خواهد رفت؟

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: