کد خبر: ۶۹۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۱
رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای اولین بار پس از پیروزی در انتخابات بر وعده‌اش در مورد ایجاد محدودیت برای مهاجران غیرقانونی تأکید کرد.
ترامپ: در مرز مکزیک دیوار خواهم ساختبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای اولین بار پس از پیروزی در انتخابات دو وعده مهم و جنجال‌برانگیزش یعنی ساخت دیوار در مرز مکزیک و اخراج مهاجران غیرقانونی را تکرار کرد.

وی در مصاحبه‌ای که مشروح آن امشب منتشر می‌شود، در برنامه 60 دقیقه شبکه «سی‌بی‌اس»، گفت: «کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که افرادی را که بزهکار هستند یا سابقه جنایی دارند، عضو گروه‌های بزهکار هستند، قاچاقچی مواد مخدر هستند، که تعدادشان هم زیاد است، شاید دو میلیون یا حتی سه میلیون نفر باشند، را از کشور بیرون بیاندازیم یا زندانی‌شان کنیم.»

ترامپ افزود: «ما آن‌ها را از کشور بیرون می‌اندازیم، چون غیرقانونی اینجا هستند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: