کد خبر: ۶۹۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در پرداخت تسهیلات و به منظور توزیع عادلانه در برخورداری مردم تمامی مناطق کشور از خدمات قرض الحسنه، نیازمند رشد و توسعه متوازن شعب در استان ها هستیم.
اعلام اولویت های بانک قرض الحسنه مهربه گزارش خبرداغ به نقل از اخبار بانک، اکبری در رابطه با افزایش شعب و پرسنل بانک بیان داشت: در خصوص گسترش شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور دو دیدگاه متفاوت وجود دارد، یک دیدگاه که بر کاهش و پرهیز از توسعه شعب دلالت دارد و دیگری تفکری است که اشاره بر گسترش این فرهنگ حسنه در اقصی نقاط کشور دارد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که این بانک تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد ارائه می نماید، لازم است تا در سراسر کشور گسترش شعبه داشته باشیم تا همه مردم و آحاد جامعه بتوانند از خدمات آن بهره مند گردند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این ساختار به ایجاد روندی متعادل نیاز دارد تا در خصوص گسترش شعب، توسعه نیروی انسانی، جذب و ارتقاء همکاران یک تصمیم گیری مناسب انجام گردد.

وی ادامه داد: ساختار این بانک در اقصی نقاط کشور، ساختاری منسجم و متمرکز می باشد، اما در برخی از استان ها باید در خصوص منابع و تمرکز آن توجه ویژه ای صورت پذیرد.

اکبری افزود: در این استان ها باید از حوزه های مختلفی منابع جذب نماییم تا ساختار منابع استان تحت تاثیر یک مشتری خاص قرار نگیرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: همه باید از پتانسیل و ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده نماییم تا روز به روز سهم بانک از بازار سرمایه و اقتصاد کشور افزایش یابد.

اکبری گفت: با وجود تورمی که در کشور وجود دارد ، افرادی که منابع مالی خود را در زمینه قرض الحسنه تجمیع می کنند علاوه بر ترویج و اشاعه سنت پیامبر، به تعبیری ایثار و گذشت نیز می نمایند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: بر این اساس لازم است تا رفتار و عملکرد همکاران ما به عنوان واسطه این عمل خیر با سپرده گذار و تسهیلات گیرنده، بسیار مثبت و متعالی تر از سیستم بانکی باشد.

وی ادامه داد: جایگاه فعالیت ما بسیار ارزشمند می باشد و مستلزم آن است که تمامی توان خود را به کار بندیم تا سپرده های خیرین در جای صحیح مصرف شود و به دست نیازمندان واقعی برسد.

اکبری تصریح کرد: زحماتی که در ساختار این بانک و در کلیه نقاط کشور، از استان های محروم تا استان های برخوردار کشیده شده، نشان می دهد که یک اراده، اهتمام و همدلی بسیار بالا در مجموعه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران سطوح مختلف این بانک، افرادی با سابقه، پیشکسوت و با تجربه هستند و در کنار نیروهای جوان و مستعد، این بانک را با پتانسیل و پویایی خاصی روبرو می نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: