کد خبر: ۶۹۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۶
مشاور رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درباره آینده توافق هسته‌ای غرب با ایران اظهارنظر کرد و گفت: ترامپ توافق هسته‌ای را اینگونه و به شکل کنونی قبول ندارد.
ترامپ، برجام را به شکل فعلی قبول نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ،  مشاور رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درباره آینده توافق هسته‌ای غرب با ایران اظهارنظر کرد و گفت: ترامپ توافق هسته‌ای را اینگونه و به شکل کنونی قبول ندارد.

ولید فارس، مشاور امور سیاست خارجی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا  در مصاحبه با پایگاه خبری "ایلاف" درباره آینده برجام گفت:  توافق هسته‌ای از سوی اعضای شورای امنیت امضا شده نه از سوی کنگره.
 
وی گفت: وزارت خارجه آمریکا تأکید کرده که ترامپ تمامی گزینه‌ها را در اختیار دارد. ترامپ توافق هسته‌ای را اینگونه و به شکل کنونی نمی‌خواهد اما باید باز هم منتظر بمانیم و ببینیم که وی چه تصمیمی خواهد گرفت.
 
ولید فارس ادامه داد: مکانیسم‌هایی در قوانین بین المللی و قوانین آمریکا وجود دارد و بعدا خواهیم دید که ترامپ چگونه این موضوع را بررسی خواهد کرد.
 
اما ابزارهایی برای اصلاح یا لغو این توافق‌نامه وجود دارد و لازم نیست که ما به صحبت‌های ایران گوش دهیم  که می‌گوید این توافق امضا شده است. بسیاری از توافق‌ها هستند که امضا شده اما تغییر یافته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: