کد خبر: ۶۹۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۳
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران حجم بارندگی‌های استان تهران از ابتدای مهر تاکنون را 17 میلی‌متر عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 64 درصدی بارندگی‌ها را نشان می‌دهد.
حجم بارندگی‌های تهران به ۱۷ میلی‌متر رسیدخسرو ارتقایی امروز وضعیت بارندگی‌های پاییز این استان را نامطلوب ارزیابی و اظهار کرد: از ابتدای سال آبی جاری (مهر ماه) تاکنون حجم بارندگی استان تهران به 17 میلی‌متر رسیده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 64 درصدی و نسبت به متوسط درازمدت کاهش 15 درصدی بارندگی‌ها را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران حجم ذخایر سدهای پنج‌گانه تأمین‌کننده آب تهران را نیز 690 میلیون مترمکعب برشمرد و متذکر شد: میزان آب مصرفی استان، رقمی در حدود یک میلیارد مترمکعب است که امیدوارم با بارش‌های پیش روی فصل‌های پاییز و زمستان شاهد جبران کسری موجود در این زمینه باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: