کد خبر: ۶۹۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۳۶۰
پس از آنکه روز گذشته نرخ طلا و برخی از انواع ارزها به دلیل مشخص شدن نتایج انتخابات آمریکا نوساناتی داشت، امروز پس از آرام شدن بازار و کاهش نرخ جهانی طلا، قیمت سکه و ارز در بازار کاهش یافت.
به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: امروز در بازار تهران قیمت سکه و ارز که روز گذشته تحت تاثیر نتایج انتخابات آمریکا افزایش یافته بود، تعدیل شد.

هم‌اکنون سکه طرح جدید با قیمت یک‌میلیون و 125 هزار و 500 تومان ارائه می‌شود در حالی که دیروز یک میلیون و 135 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین سکه طرح قدیم امروز با پنج هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به نرخ یک‌میلیون و 120 هزار تومان فروخته شد.سکه طرح قدیم دیروز ‌یک میلیون و 125 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز‌ نیم سکه با قیمت 570 هزار تومان و ربع سکه نیز با قیمت 300 هزار تومان عرضه شد ‌و نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشت.

همچنین سکه گرمی امروز در بازار تهران با نرخ 190 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 113 هزار و 610 تومان فروخته شد در حالی که دیروز هر گرم طلای 18 عیار 114 هزار و 717 تومان فروخته شد و سکه گرمی تغییر قیمتی نداشت.

قیمت اونس نیز امروز در بازار جهانی به 1285 دلار و 50 سنت رسید در حالی که دیروز ‌1302 دلار و 50 سنت بود.

در بازار ارز نیز در حال حاضر یک دلار آمریکا با نرخ ۳۶۴۷ تومان، یورو با نرخ ۴۰۵۳ تومان و درهم امارات با قیمت 1004 تومان عرضه می‌شود در حالی که این سه نوع ارز روز گذشته با نرخ‌های ۳۶۵۱ تومان برای دلار،‌ ۴۰۷۲ تومان برای یورو و 1004 تومان برای درهم به فروش رسیدند.
تب قیمت سکه و دلار فروکش کرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: