کد خبر: ۶۹۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
حاج رضایی؛
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: «تیم ملی با سوریه کار سختی پیش رو خواهد داشت چرا که بازیکنان آنها شبیه ملی پوشان هستند و همچنین ما مصدوم و محروم زیاد داریم.»
به گزارش خبرداغ،امیر حاج رضایی درباره لیست دعوت کارلوس کی روش از بازیکنان برای حضور در بازی مقابل سوریه اظهار داشت: «یک مربی از همه امور و وضعیت تمیش اطلاع دارد و اگر هم انتخابی دارد به طور حتم با توجه به همه شرایط و موقعیت ها آن‌ها را انتخاب کرده است و وظیفه ما این است که به انتخاب های او احترام بگذاریم.»

 

وی همچنین در مورد عدم دعوت آندرانیک تیموریان گفت: «کی روش روزی به اهمیت آندو پی برد و او را به تیم ملی دعوت کرد و همچنین به‌قدری این بازیکن تأثیر گذار بود که کاپیتان تیم شد اما مدتی این تاثیرگذاری خود را از دست داده است و به همین دلیل کی روش ترجیح داد که او در این بازی حضور نداشته باشد و جای او بازیکن جوان تری قرار بگیرد تا دوباره آندو به روزهای خوب خود برگردد.»

 

حاج رضایی همچنین در مورد عدم دعوت خسرو حیدری و علیرضا حقیقی هم تصریح کرد: «خسرو در این مدت در لیگ برتر مصدوم بود و نتوانست عمل‌کرد خوبی داشته باشد اما حقیقی تنها بازیکنی بود که در آن سال ها کی روش به او اعتماد زیادی کرد و او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و در جام جهانی هم حضور یافت اما در این دوره ترجیح داد که او در تیم ملی نباشد که به نظرم هم همه جوانب را سنجیده است. این موضوعات در تیم ملی امری طبیعی است و همواره وجود داشته و فکر می‌کنم هم هیچ کدام از بازیکنان به خاطر این تغییرات ناراحت نیستند.»

 

وی در پاسخ به اینکه دروازه بانانی که انتخاب شدند، از نظر فنی بهتر هستند، عنوان کرد: «بین بازیکنان تیم ملی فاصله فنی زیادی وجود ندارد و اگر این بازیکنان انتخاب شدند به معنی ضعف بازیکنان دیگر نیست. به هر روی این انتخاب کی روش بوده و او از همه شرایط و وضعیت بازیکنان خبر داشته و این تصمیم را گرفته است.»

 

حاج رضایی به بازی با سوریه اشاره کرد و گفت: «این بازی از چند لحاظ برای تیم ملی سخت است زیرا هم شرایط اقلیمی آن‌ها شبیه ماست، هم بازیکنان آن‌ها از لحاظ فیزیک شبیه ملی پوشان ما هستند و همچنین ما مصدوم و محروم زیاد داریم. ولی امیدوارم این بازی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.»

 

کارشناس فوتبال در پایان درباره وزیر جدید ورزش نیز گفت: «وزیر ورزش با توجه به این چند ماه به پایان دوره ریاست جمهوری مانده نمی‌تواند تغییری اساسی ایجاد کند. اگر این وزیر بماند، باید برنامه‌ای درخور پیشنهاد بدهد. البته باید قبلش وضعیت ورزش را کارشناسی کند و سپس این برنامه را ادامه دهد.

پانا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: