کد خبر: ۶۹۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
حسن زاده؛
پیشکسوت تیم استقلال گفت: «از آقای معینی تشکر می‌کنم که من و امثال من را پیشکسوت حساب نمی‌کند و هنوز ما را جوان می‌داند.»
به گزارش خبرداغ،رضا حسن زاده در واکنش به اظهارت عضو هیات مدیره استقلال که گفته بود فردی که پیش از سال ۶۰ در استقلال بازی کرده پیشکسوت استقلال محسوب می‌‍شود گفت: «اولا از آقای معینی تشکر می‌کنم که من و امثال من را پیشکسوت حساب نمی‌کند و هنوز ما را جوان می‌داند. حالا که ایشان در استقلال هم مسئولیت دارند و عضو هیات مدیره هستند بفرمایند بنده که پیشکسوت نیستم کی و کجا بیایم با استقلال قرارداد ببندم؟»

 

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: «از آقای معینی که یک فرد موجه و یک چهره دانشگاهی هستند بعید بود چنین اظهاراتی. من خودم را وکیل مدافع کسی نمی‌دانم اما این حق را دارم که از خودم و حق خودم دفاع کنم. آقای معینی بنده حدود ده سال برای استقلال بازی کردم و رکوردی با استقلال دارم که هیچ بازیکنی در ایران نه در استقلال و نه در هیچ تیم دیگری این رکورد را ندارد.»

 

حسن زاده خاطرنشان کرد: «من با استقلال سه بار در فینال جام باشگاه‌های آسیا حضور داشتم. گل قهرمانی استقلال در آسیا را زدم و دو بار هم نایب قهرمان آسیا شدم. آیا این ها کافی نیست که من پیشکسوت این تیم باشم؟ بهتر بود آقای معینی با حساب و کتاب بیشتری صحبت می کرد.»

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: