کد خبر: ۶۹۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۳۲۹
النازحبیبی بازیگر 28 ساله با انتشار عکس و متنی از عاشق شدنش در پاییز سال گذشته نوشت. حبیبی بازیگر کشورمان با انتشار عکس و متنی صفحه شخصی اش را بروز کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، النازحبیبی بازیگر 28 ساله با انتشار عکس و متنی از عاشق شدنش در پاییز سال گذشته نوشت. حبیبی بازیگر کشورمان با انتشار عکس و متنی صفحه شخصی اش را بروز کرد. این بازیگر 28 ساله از عاشق شدنش در پاییز سال گذشته نوشت.

 

الناز حبیبی درباره عاشق شدنش در پاییز عکس و متنی منتشر کرد! +عکس

 

او نوشت:

 

همين پارسال بود…

بد موقعى ديدمت! وسط پاييز زير باران

اصلا محال بود عاشقت نشوم

حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته تدوین است.

در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از ۱۳۷۸ هم‌کاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد، به طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: