کد خبر: ۶۹۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۰
خبرهای رسیده از باشگاه استقلال از مصدومیت جدی وریا غفوری حکایت دارد.
به گزارش خبرداغ،اعلام خبر مصدومیت وریا غفوری، مدافع ملی‌پوش استقلال چند روز پیش از دیدار این تیم با فولاد‌خوزستان در هفته دهم لیگ برتر ابتدا زیاد جدی تلقی نشد اما غیبت او در بازی اهواز و عدم حضورش در ترکیب اصلی آبی‌ها در بازی با مس‌کرمان از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی این شائبه را ایجاد کرد که مصدومیت وریا جدی است. دعوت این بازیکن مصدوم به تیم ملی دوباره بحث جدی بودن مصدومیت وریا را زیر‌سوال برد اما حضور علیرضا منصوریان در تمرین تیم ملی و صحبت او با کارلوس کی‌روش و کادر پزشکی تیم ملی نشانه خوبی نبود و شایعاتی درباره وضعیت وریا غفوری مطرح شد که روز گذشته این شایعات رنگ واقعیت گرفت.

 

وریا غفوری که یکی از نخستین خریدهای استقلال و منصوریان برای لیگ شانزدهم است، پس از گذشت حدود 2 هفته از مصدومیتش در تمرین آبی‌ها ظاهرا نیاز به عمل جراحی دارد و این موضوع روز گذشته رسما از سوی امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال اعلام شد. نوروزی با اشاره به جلسه‌اش با کادر پزشکی تیم ملی درباره وریا غفوری گفت: «جلسه خوبی با کادر پزشکی تیم ملی در مورد وریا غفوری داشتیم. وریا از‌١٠ روز قبل در اختیار تیم ملی بود، اما در شرایط او تغییری ایجاد نشده است. پس از بررسی وضعیت او، قرار شد با ٢ جراح مشورت شود تا در صورت نیاز، زانوی این بازیکن جراحی شود.» هرچند دکتر نوروزی از احتمال جراحی زانوی وریا صحبت کرده اما شنیده‌ می‌شود جراحی این بازیکن قطعی است چرا‌که این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده و این مصدومیت به جز با جراحی برطرف نمی‌شود. اگر جراحی وریا صد‌در‌صد باشد، او دومین بازیکن آبی‌ها خواهد بود که در فصل جاری پایش را به خاطر پارگی رباط صلیبی به تیغ جراحی‌ می‌سپارد و حداقل 6 ماه دور از میادین خواهد بود.

 

خراسان ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: