کد خبر: ۶۹۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۴۶۱
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اصل ممنوع‌التصویری و این‌که نقل مطلبی از ایشان ممنوع باشد، قانونی نیست و اساساً نمی‌توان بدون رسیدگی و صدور حکم قضایی چنین تصمیمی گرفت و بنابر این دانشجویان باید به راه خود ادامه دهند.

ممنوع‌التصویری خاتمی قانونی نیست/ دانشجویان به راه خود ادامه دهندعلی مطهری در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به سوال ایلنا، درباره سخنان اخیر خود در جمع دانشجویان برای ایستادگی در مقابل فشارهای احتمالی گفت: آن جلسه مربوط به انتقادهای دانشجویان در مورد نوع رفتار قوه قضاییه و برخی دیگر از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با نشریات دانشجویی بود.

او گفت: دانشجویان گلایه می‌کردند اگر نام آقای خاتمی را در نشریه خود منتشر کنیم، این مسئله موجب آزار و اذیت می‌شود و ما را در خیابان بازداشت می‌کنند و بعد از آن نیز نیاز به وثیقه‌های سنگین است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که اصل ممنوع‌التصویری و این‌که نقل مطلبی از ایشان ممنوع باشد، قانونی نیست و اساساً نمی‌توان بدون رسیدگی و صدور حکم قضایی چنین تصمیمی گرفت و بنابر این دانشجویان باید به راه خود ادامه دهند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sallam
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
این یارو همون ابو موسی نیست که انگشتر رو در آمورد تا یکی دیگه اونو تو دست یه نا اهل بکنه -عجب چقدر شباهت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: