کد خبر: ۶۹۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۶
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به آمارهایی از عوامل تاثیرگذار بر مسائل مرتبط با این سازمان خاطرنشان کرد: به طور مثال در سال آسانسور جان ۶۴۰ نفر را می‌گیرد و ۲ تا ۳ هزار نفر را مصدوم می‌کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  آرمان امروز، محسنی بندپی در نشست خبری دیروز گفت: در حوادث ترافیکی ۱۶ هزار نفر جان خود را از دست می‌‌دهند و ۵ تا ۶ برابر آن دچار معلولیت می‌شوند. عوامل زیست محیطی به گونه‌ای است که آلودگی منابع آب ۷ تا ۸ درصد تولید ناخالص ملی را می‌بلعد و ژن‌های معلول‌زایی در کشور از عوامل موثر تولد افراد معلول است که اگر شناسایی شوند، این رقم کاهش می‌یابد.
 
وی ادامه داد: با افزایش مسئولیت اجتماعی می‌توانیم به افرادی که دچار فقر مالی شده یا حاشیه‌نشین شده‌اند کمک کنیم، بنابراین تشویق و ترغیب جنبش مسئولیت اجتماعی هم به نفع جامعه خواهد بود و هم به بهزیستی کمک می‌کند که برای جامعه هدف خود اقدام کند.
 
او از بازنگری آیین‌نامه صدور مجوزها خبر داد و اعلام کرد: در مجموع ۲۴ هزار موسسه با ما کار کرده و مجوز گرفته‌اند و امیدواریم آیین‌نامه جدید به زودی ابلاغ شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: