کد خبر: ۶۹۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
تعداد بازدید: ۳۵۸
در صورت موفقیت پرسپولیس در جذب هافبک تراکتورسازی سرمربی کروات این تیم وی را وارد ترکیب اصلی سرخپوشان خواهد کرد.
تفکر برانکو برای ترکیب پرسپولیس پس از جذب بمب نقل و انتقالاتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،شایعه ها درباره نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل فراوان است. عده ای از خرید یک مدافع مرکزی صحبت می کنند و گروهی دیگر معتقدند برانکو ایوانکوویچ روی یک مهاجم نوک و تمام کننده نظر دارد.

 

تمام این گمانه زنی ها اما فقط در حد یک شایعه باقی خواهد ماند. چون برانکو از مسئولان پرسپولیس فقط جذب یک بازیکن را طلب کرده و آن هم کسی نیست جز سروش رفیعی.

 

ایوانکوویچ که به خصوصیات فنی سروش اعتقاد ویژه ای دارد از مسئولان باشگاه خواسته تا هر طور شده رفیعی را برای تقویت پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا جذب کنند.

 

اگر برانکو رفیعی را جذب کند، آن وقت باید یکی از هافبک ها یا مهاجمان از ترکیب اصلی خارج شود تا رفیعی بتواند در میان یازده بازیکن اصلی قرار بگیرد.

 

برانکو فکر این مساله را نیز کرده و قرار است امید عالیشاه را روی نیمکت بنشاند، وحید امیری را از خط حمله به بال چپ منتقل کند و رفیعی را به عنوان مهاجم سایه و کنار مهدی طارمی استفاده کند.

 

این تفکر برانکو برای نیم فصل است، البته به شرطی که باشگاه پرسپولیس در راه جذب رفیعی موفق عمل کند و او پیراهن قرمز بپوشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: