کد خبر: ۶۹۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۱
بازدید مدير عامل بانك سرمايه از نمايشگاه مطبوعاتمدير عامل و عضو هيأت مديره بانك سرمايه در روز آتي مورخ 19 آبان ماه از نمايشگاه مطبوعات بازديد خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، دكتر محمد رضا خاني، مدير عامل و عضو هيأت مديره اين بانك، به منظور تجديد ديدار با خبرنگاران و ساير تلاشگران عرصه مطبوعات، در روز چهارشنبه مورخ 19 آبان ماه از بيست و دومين نمايشگاه بين المللي مطبوعات بازديد خواهد نمود.

گفتني است دكتر خاني با آگاهي از مسئوليت خطير مطبوعات و خبرگزاري ها در آگاهي بخشي و انعكاس دقيق و امانتدارانه اخبار و رويدادها به آحاد جامعه، از بدو فعاليت خود به عنوان مدير عامل بانك سرمايه فضاي بسيار مساعدي را در تعامل با اصحاب رسانه در قالب نشست هاي مطبوعاتي و مصاحبه هاي اختصاصي فراهم نموده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: