کد خبر: ۶۹۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۶۶۲
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تیراندازی منطقه موسوم به فدک در شهرک فجر ارومیه به خاطر اختلافات مالی بوده و تیرانداز در کمتر از 2 ساعت دستگیر شده است.
جزییاتی از تیراندازی در ارومیهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی ابراهیمی سه شنبه شب در تشریح این واقعه گفت: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در شهرک فجر حوالی مسجد فدک، موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارکنان انتظامی ارومیه بلافاصله در محل حاضر شدند و طبق بررسی ها مشخص شد که سه نفر از شهروندان بر اثر گلوله و چهار نفر بر اثر پرتاب سنگ مجروح شده اند. با هماهنگی واحدهای امدادرسان، مصدومان به بیمارستان منتقل و بررسی های تکمیلی از این حادثه ادامه یافت.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: طبق بررسی ماموران پلیس، چند نفر از اهالی محل در پی اختلافات مالی با یکدیگر، درگیر می شوند که در این بین، یکی از 2 طرف درگیری با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده و پس از مصدوم کردن سه نفر به همراه همدستانش از محل متواری می شوند.

سرهنگ ابراهیمی گفت: پس از شناسایی تیرانداز، دستگیری متهمان در دستور کار فرماندهی انتظامی ارومیه و پلیس آگاهی آذربایجان غربی قرار گرفت که در کمتر از 2 ساعت ضارب اصلی و سایر متهمان دستگیر شدند.

وی افزود: روند بررسی های این حادثه ادامه دارد و متهم پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی می شود. مصدومان این حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل و در حال درمان هستند و وضعیت آنها رضایت بخش اعلام شده است.

گفتنی است از بعد از ظهر امروز برخی از کانال ها اقدام به انتشار عکس هایی از حادثه منطقه موسوم به فدک کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: