کد خبر: ۶۹۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۲۷
دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: «امیدوارم امسال پرسپولیس به هدف هایی که دارد برسد.»
عابدزاده: بدون تعصب برانکو پرسپولیس را بهتر از سایر تیم ها ساختهبه گزارش خبرداغ ، احمد عابدزاده درباره درگذشت پورحیدری اظهار داشت: «واقعا از بابت از دست رفتن منصور پورحیدری ناراحتم. متاسفانه ما نظیر او در فوتبال مان کم داشتیم. او کسی بود که برای همه مردم احترام قائل بود و برایش فرقی نمی کرد که مخاطبانش از چه سطحی برخوردار هستند چون خودش را جزو مردم می دانست. او به تیم استقلال تعصب داشت و طرفداران خاص خودش را داشت.»

 

وی افزود: «تا زمانی که پیشکسوتان زنده هستند، اذیت می شوند و برایشان مشکلاتی به وجود می آورند. آنها کسانی بودند که برای فوتبال عشق می ورزیدند و در خصوص مسائل مالی ادعایی نداشتند.»

 

عابدزاده در پایان در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: «معتقدم پرسپولیس فعلی خیلی خوب بازی می کند و بدون تعصب باید بگویم برانکو مربی است که تاکتیک و سرعت بالا به تیم وارد کرده و خیلی بهتر از بقیه تیم ها بازی می کند. امیدوارم امسال پرسپولیس به هدف هایی که دارد برسد.»

کاپ


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: