کد خبر: ۶۹۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۴۱۸
احتمال جدایی 7 بازیکن استقلال در نیم فصل بسیار جدی به نظر می‌رسد.
تمام جداشده‌های استقلال در نیم‌فصل/ بمب هم اضافه شدبه گزارش خبرداغ ، در فاصله 5 هفته تا پایان نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم، با نگاه به ترکیب تیم استقلال در بازی‌های قبلی، می‌توان تا حدود زیادی درباره فهرست خروجی‌های این تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل گمانه‌زنی کرد. علیرضا منصوریان تا امروز ترکیب های مختلفی را در استقلال امتحان کرده اما بعضی از بازیکنان هرگز در این ترکیب ها قرار نگرفتند تا مشخص شود سرمربی جوان استقلال به آنها اعتقاد زیادی ندارد و احتمالا آنها در نیم‌فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد.

 

آرش افشین، بهنام برزای، امین حاج‌محمدی، حسین حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میثم مجیدی و کاوه رضایی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا خواهند شد. با درخشش علی قربانی در خط حمله، آرش افشین شانس قرار گرفتن در ترکیب استقلال را نخواهد داشت. با بازگشت روزبه چشمی، رقابت در خط هافبک آبی‌ها سخت‌تر از گذشته هم خواهد شد و این به معنی ادامه نیمکت‌نشینی بهنام برزای است. همچنین با تثبیت وضعیت خط دفاعی، می‌توان از ادامه نیمکت‌نشینی کنعانی‌زادگان، امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی هم مطمئن بود. در نهایت حسین حسینی که در بازی‌های جام حذفی هم جایی در ترکیب اصلی استقلال پیدا نکرد همچنان ذخیره رحمتی خواهد بود.

 

البته وضعیت کاوه رضایی با دیگر بازیکنان این فهرست متفاوت است. او در این فصل همواره در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گرفته اما پیشنهادی که از کشور چین رسید ممکن است او را در میان جداشدگان از این تیم قرار دهد. سایر بازیکنان این فهرست با توجه به اینکه مشخص است منصوریان به آنها اعتماد ندارد، تا پایان فصل هم شانسی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهند داشت و اگر در استقلال بمانند باید مثل نیم‌فصل اول، نیمکت‌نشینی یا سکونشینی را تحمل کنند. نکته قابل توجه در این فهرست این است که مجموع قرارداد این بازیکنان نیمکت‌نشین و سکونشین بالغ بر 5 میلیارد تومان است که جدایی توافقی آنها می‌تواند تا اندازه زیادی بار مالی را از دوش باشگاه استقلال بردارد.

 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: