کد خبر: ۶۹۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
مافی
عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر برگزاری و همچنین نظارت بر تایید یا رد صلاحیت تا پایان کار و اعلام نتایج انتخابات برعهده مجلس است و کمیسیون شوراها به‌طور مستقیم در این زمینه ورود می‌کند.
به گزارش خبرداغ ،پروانه مافی در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در گفت‌وگو باایلنا، با اشاره به انتخاب 5 نفر از نمایندگان به‌منظور نظارت بر شیوه برگزاری انتخابات و نحوه تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کرد: انتخابات شوراها تنها انتخاباتی است که تایید یا ردصلاحیت نامزدها توسط مجلس انجام می‌شود که عمده این کار در کمیسیون شوراها انجام می‌شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظارت بر برگزاری و همچنین نظارت بر تایید یا رد صلاحیت تا پایان کار و اعلام نتایج انتخابات برعهده مجلس است و کمیسیون شوراها به‌طور مستقیم در این زمینه ورود می‌کند و برگزاری انتخابات از بزرگترین شهرها تا دورافتاده‌ترین روستا برعهده مجلس و کمیسیون شوراها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: