کد خبر: ۶۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۴۹
حضور بانك سرمايه در سومين نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي جزيره كيشحضور بانك سرمايه در سومین نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي جزيره كيش
 
 
بانك سرمايه به منظور معرفي خدمات، فعاليت ها و دستاوردهاي خود در سومین نمايشگاه بين المللي بورس،بانك، بيمه و خصوصي سازي در جزيره كيش به همراه شركت هاي تابعه حضوري فعال داشت.
 
به خبرداغ به نقل از گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، مديران ارشد اين بانك و شركت هاي تابعه در حوزه بين الملل و بازاريابي با حضور در سومین نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي از غرفه هاي حاضر در نمايشگاه بازديد به عمل آورده و با برخي نهادها و موسسات پولي و مالي داخلی و خارجی رايزني نمودند.
 
شايان ذكر است كارشناسان اين بانك نيز در محل غرفه، با ارائه اطلاعات لازم، پاسخگوي سوالات بازديدكنندگان اعم ازسهامداران، سرمايه گذاران و مشتريان بانك سرمايه بوده و تازه ترين محصولات اين بانك در حوزه خدمات نوين بانكي از قبيل اینترنت بانک یکپارچه، کارت اعتباری و سپرده سرمایه گذاری طرح ثمر را معرفي نمودند.
 
گفتني است سومین نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي با هدف معرفي قابليت هاي نهادهاي مالي داخلي و خارجي و توانمندي ها و دستاوردهاي بازار سرمايه، پول و بيمه كشور با حضور  مدیرعامل منطقه آزاد کیش و مديران ارشد نهادهاي مالي كشور در روز دهم آبان ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي كيش افتتاح شد و پنج شنبه سیزدهم آبان ماه به كار خود پايان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: