کد خبر: ۶۹۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۹
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه 16 آبان با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از این رویداد بزرگ علمی، تخصصی و فرهنگی کشور بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعاتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مرتضی شهیدزاده ضمن بازدید از غرفه های خبرگزاری ها ومطبوعات کشور با مدیران مسئول و کارشناسان مستقر در نمایشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، شهیدزاده ضمن تجلیل از خدمات و زحمات اهالی فرهنگ و رسانه ، اظهار امیدواری کرد با تعامل و هم افزایی در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اثرگذار و کوشا باشند.

شایان ذکر است مسعود شریفات عضو هیات مدیره، مسعود زحمتکش مدیر امور حوزه مدیریت و رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در این بازدید دکتر شهید زاده را همراهی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: