کد خبر: ۶۹۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
تعداد بازدید: ۳۵۰
درخشش دوباره ساسان انصاری در فولاد؛
هافبک سابق پرسپولیس با درخشش در تیم فولاد خوزستان می تواند به حسرت بزرگ سرمربی کروات سرخپوشان پایتخت تبدیل شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،باز هم ساسان انصاری برای فولاد گل زد تا این بار با گل زنی اش جواز صعود تیم فولاد خوزستان به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی را امضا کند.

 

این بازیکن که بعد از جدایی از پرسپولیس دوباره به فولاد برگشت از هفته پنجم برای این تیم بازی کرد و در همه بازی ها به جز بازی برابر گسترش فولاد که به تساوی بدون گل انجامید برای فولاد گل زد تا از همان زمان این تیم از قعر جدول جدا و خود را تا میانه های جدول بالا بکشد.

 

ساسان انصاری با عملکرد خوبش در فولاد می توانست به حسرت بزرگ برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود. ولی این مربی خوش شانس بود که تیمش در صدر است و نه انتقادات را می شنود و نه جای خالی او را در تیمش حس می کند.

 

انصاری سال ها است که یک تنه جور فولاد را می کشد و باز هم می تواند برای این تیم بدرخشد و شاید در نیم فصل دوم به حسرت برانکو تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: