کد خبر: ۶۹۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
تعداد بازدید: ۳۶۲
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت:من مانند یک سربازبرای تیم ملی هستم و در حال حاضر آرزوی خیلی از تیم های آسیایی است که جایگاه ما را داشته باشند.
صحبت‌های رامین رضاییان درباره دیدار بعدی تیم ملی فوتبالبه گزارش خبرداغ ،رامین رضاییان در خصوص دیدار تیم ملی برابر سوریه در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: بازی سختی را پیش‌رو داریم اما شرایط خیلی خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم با پیروزی برابر سوریه صدر جدول را حفظ کنیم.

 

وی افزود: از مردم و رسانه‌ها هم خواهش می کنم مانند قبل ما را حمایت کنند زیرا ما به این حمایت نیاز داریم. در حال حاضر شرایط تیم ملی خیلی خوب است و امیدوارم همه دست در دست هم دهیم تا بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم.

 

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار دوستانه مقابل گینه خاطرنشان کرد:  مهمترین مساله برگزاری بازی دوستانه است تا بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم. برگزاری این  بازی کمک می کند تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر شوند.

 

رضاییان خاطرنشان کرد: ما از پیش برنده نیستیم و برای صعود نیاز به پیروزی در این مسابقه حساس برای سوریه داریم. غرور به سراغ بازیکنان نمی آید و ما برابر سوریه برای ارائه یک بازی خوب به میدان می‌رویم.

 

مدافع تیم ملی فوتبال در پایان در رابطه با امکانات تیم ملی گفت: در این مورد من حرفی نمی توانم بگویم و نظری بدهم. من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. در حال حاضر تیم ما در صدر جدول قرار دارد و این موضوع آرزوی خیلی از تیم های آسیایی است.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: